پارچه کتانی مقاومت بسیج خانواده اینترنت

پارچه کتانی: مقاومت بسیج خانواده اینترنت مسلمانان سوریه فعالیت شهادت محافظ

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شگفتی‌سازی آلمان و چین با شکست مدعیان ، شکست والیبال کشور عزیزمان ایران برابر کانادا

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در سومین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ با نتیجه سه بر یک برابر کانادا شکست خورد تا با دو پیروزی به رده سیزدهم س

    شگفتی‌سازی آلمان و چین با شکست مدعیان ، شکست والیبال کشور عزیزمان ایران برابر کانادا

    شکست والیبال کشور عزیزمان ایران برابر کانادا/ شگفتی سازی آلمان و چین با شکست مدعیان

    عبارات مهم : ایران

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در سومین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ با نتیجه سه بر یک برابر کانادا شکست خورد تا با دو پیروزی به رده سیزدهم سقوط کند.

    به گزارش ایسنا، در روز سوم و نهایی هفته دوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ و در گروه های چهارگانه هشت دیدار برگزار شد. در یکی از بااهمیت ترین دیدارها و از گروه G از ساعت ۲۳:۴۰ تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران رو در روی شاگردان استفان آنتیگا در تیم ملی کانادا قرار داده شد که در آخر تیم مالی کانادا موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر کشور عزیزمان ایران به پیروزی برسد تا با کسب چهارمین بردش ۱۲ امتیازی شود و به رده ششم افزایش کند. در سوی دیگر، شاگردان کولاکویچ با وجود ارائه نمایشی قابل قبول در دو ست نهایی حریف شاگردان آنتیگا نشدند و با قبول چهارمین شکست به رده سیزدهم سقوط کنند.

    شگفتی‌سازی آلمان و چین با شکست مدعیان ، شکست والیبال کشور عزیزمان ایران برابر کانادا

    ست های بازی با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۲۱-۲۵ به سود کانادا آخر یافت.

    در این دیدار جهت تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، مجتبی میرزاجان پور و علی شفیعی وارد زمین شدند و در سوی برابر ساندرز، برکل، مار، دروکو، اسکلاتر و ویگراس شش نفر ابتدایی سفیدپوشان کانادا بودند.

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در سومین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ با نتیجه سه بر یک برابر کانادا شکست خورد تا با دو پیروزی به رده سیزدهم س

    در ست نخست و از همان ابتدا دو تیم با توجه به شناختی که از همدیگر در طول بازی ها کسب کرده بودند، عملکرد پایاپایی ارائه کردند و بعد از آن که علی شفیعی دو توپ را به صورت مستقیم راهی بیرون زمین کرد، دو تیم در امتیاز ۸ بر ۶ به سود کانادا وارد نخستین وقت استراحت فنی شدند. بعد از این وقفه، باز هم این شاگردان آنتیگا بودند که به لطف دو پیروزی که در هفته دوم کسب کرده بودند، باروحیه تر ظاهر شدند و با کسب ۴ امتیاز متوالی بازی را ۱۳ بر ۹ به سود خود کردند تا کولاکویچ مجبور به درخواست وقت استراحت شود ولی تا وقت استراحت فنی دوم نیز بازی با چهار امتیاز برتری به سود کانادا در جریان بود. با سرویس های هدفدار شفیعی و شناسایی مهاجمان و استفاده از توپ های برگشتی، کشور عزیزمان ایران در امتیاز ۱۷ بر ۱۵ اختلاف را به دو امتیاز کم کردن داد. در جایی که نیاز به تعویض در روند تیمی کشور عزیزمان ایران مشهود بود، این اتفاق رخ نداد و با ضعف مهاجمان کشور عزیزمان ایران در خط حمله بازی ۲۰ بر ۱۵ به سود کانادا شد تا کولاکویچ باز هم چاره کار را در درخواست وقت استراحت ببیند. جایگزینی سال افزون به جای معروف هم موثر نبود و در آخرهای ست کانادایی ها اختلاف را به پنج امتیاز زیاد کردن دادند ولی با اضافه شدن حضرت پور و دو دریافت قشنگ و نیز سرویس های هدفدار سعید معروف کشور عزیزمان ایران سه امتیاز متوالی کسب کرد تا حساب کار ۲۳ بر ۲۲ شود تا آنتیگا دو بار مجبور به درخواست وقت استراحت شود. در آخر بازیکنان کشور عزیزمان ایران که دیر به خودشان آمدند، کاری از پیش نبردند و کانادا ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود تمام کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

    در ست دوم این بار بازیکنان کشور عزیزمان ایران از همان ابتدا عملکرد بهتری را در کارهای تیمی نشان دادند و در حالی که استفاده از دو لیبرو در ترکیب کشور عزیزمان ایران جواب داده بود، کشور عزیزمان ایران تا پیش از نخستین وقت استراحت فنی ۶ بر ۳ از کانادا پیش افتاد ولی سرویس های ریسکی بازیکنان کانادا ورق را برگرداند تا شاگردان آنتیگا سریعتر از کشور عزیزمان ایران به امتیاز ۸ برسند. در ادامه با وجود برتری امتیازی کانادا سرویس های دیدنی و ریسکی عبادی پور جواب داد و کشور عزیزمان ایران در امتیاز ۱۲ بر ۱۱ اختلاف را به حداقل رساند. شاگردان کولاکویچ نه تنها نتوانستند اختلاف دو امتیاز را جبران کنند بلکه یک امتیاز دیگر را از دست دادند تا کولاکویچ مجبور به درخواست وقت استراحت شود. شاگردان آنتیگا که به دنبال کسب حداکثر امتیازات در هفته دوم بودند، به هیچ عنوان اجازه نزدیک شدن را به بازیکنان کشور عزیزمان ایران ندادند و اختلافشان را در امتیاز ۲۱ به عدد چهار رساندند تا باز هم کولاکویچ مجبور به درخواست وقت استراحت شود. در امتیاز ۲۳ بر ۲۱ قائمی به جای میرزاجان پور وارد زمین شد تا در منطقه سرویس قرار بگیرد ولی این تاکتیک هم جواب نداد و در آخر کانادا ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد تا در مجموع ست شماری دو بر صفر از کشور عزیزمان ایران پیش بیفتد و در آستانه پیروزی بر کل بازی قرار بگیرد.

    در ست سوم بازیکنان کشور عزیزمان ایران که چیزی جهت از دست دادن نداشتند و باید جهت کسب پیروزی دست به آب و آتش می زدند، نتوانستند حتی عملکرد دو ست نخست را تکرار کنند و در شروع ست سوم ۶ بر ۲ از شاگردان آنتیگا عقب افتادند تا کولاکویچ با درخواست وقت استراحت جلوی امتیازگیری متوالی کانادایی ها را بگیرد ولی این وقفه هم جواب نداد و باز هم کانادا بود که دو امتیاز دیگر گرفت تا دو تیم در امتیاز ۸ بر ۲ وارد نخستین وقت استراحت فنی شوند. در ادامه و با آمدن قائمی، شریفی و فائزی به زمین، کشور عزیزمان ایران توانست در لحظاتی خوب کار کند ولی شاگردان بلندقامت آنتیگا اجازه نزدیک شدن را به کشور عزیزمان ایران ندادند تا در امتیاز ۱۲ اختلاف را به شش امتیاز زیاد کردن دهند. با رفتن قائمی به خط سرویس و استفاده از توپ های برگشتی کشور عزیزمان ایران سه امتیاز متوالی کسب کرد و بازی ۱۳ بر ۱۰ شد تا بارقه های امید همچمان زده بماند. با سرویس های هدفدار شفیعی و دو دفاع دیدنی از فائزی و غفور کشور عزیزمان ایران در امتیاز ۱۴ بازی را به تساوی کشاند ولی این آخر کار نبود و شاگردان کولاکویچ که بعد از چند تعویض، آنالیزهای کانادا را با مسئله مواجه کرده بودند دو امتیاز دیگر را کسب کردند تا بعد از جبران شش امتیاز اختلاف در وقت استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۴ از کانادا پیش بیفتند. بازیکنان کشور عزیزمان ایران که با ورودشان روحیه مثبت را نیز به بدنه تیم ملی اضافه کردند، توانستند اختلاف را زیاد هم بکنند و ۲۳ بر ۱۹ پیش بیفتند و در ادامه کشور عزیزمان ایران با استفاده از غلط های حریف ست سوم را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کرد تا در مجموع ست شماری بازی دو بر یک به سود کانادا شود.

    شگفتی‌سازی آلمان و چین با شکست مدعیان ، شکست والیبال کشور عزیزمان ایران برابر کانادا

    در ست چهارم و در حالی که کشور عزیزمان ایران به دنبال به تساوی کشاندن بازی بود و در سوی دیگر کانادا که در اندیشه پیروزی بر کل بازی بود، نمایش پایاپای ارائه کردند، باز هم این تیم تقریبا جوان شده است کشور عزیزمان ایران بود که با سرویس های شریفی و قائمی نبض بازی را در دست گرفت و با امتیازی که معروف با آبشاری دیدنی کسب کرد، با نتیجه هشت بر شش از حریف پیش افتاد و حتی بعد از وقت استراحت فنی اول نیز اختلاف را به چهار امتیاز زیاد کردن داد تا شاگردان کولاکویچ بیش از پیش به پیروزی در این ست نزدیک تر شوند. شاگردان آنتیگا که خطر را بیخ گوششان می دیدند، در امتیاز ۱۵ بازی را به تساوی کشاندند و حتی پیش از کشور عزیزمان ایران به امتیاز ۱۶ رسیدند. در ادامه با وجود این که کانادا اختلاف را به دو امتیاز زیاد کردن داد، بازیکنان کشور عزیزمان ایران در توپ های برگشتی بهتر کار کردند و باز هم در امتیاز ۱۷ بازی را مساوی کردند و با تک دفاع دیدنی از غفور کشور عزیزمان ایران ۲۰ بر ۱۹ پیش افتاد. در این لحظات حساس شاگردان آنتیگا دو امتیاز گرفتند تا کولاکویچ درخواست وقت استراحت کند ولی بعد از این وقفه باز هم کانادا دو امتیاز از دفاع روی تور گرفت تا حساب کار ۲۳ بر ۲۰ به سود سفیدپوشان کانادا شود و در آخر این کانادا بود که با برتری ۲۵ بر ۲۱ در ست چهارم در مجموع با نتیجه سه بر یک برنده بازی شد.

    در شروع دیدار های روز سوم و در نخستین دیدار و از ساعت ۱۷:۳۵ دو تیم آسیایی ژاپن و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در آخر این ماراتن قشنگ این ژاپن بود که موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و با کسب سومین پیروزی ۹ امتیازی شود و جایگاهش در رده نهم را تثبیت کند. در سوی برابر کره ای ها که وقت آن را داشتند تا نخستین بردشان در لیگ ملت ها را کسب کنند نتوانستد از این وقت استفاده کنند و در نهایت موفق به کسب تنها یک امتیاز از این دیدار شدند و با شش شکست در قعر جدول باقی ماندند. ست های این بازی با امتیاز های ۲۹-۲۷، ۱۹-۲۵، ۲۵-۱۶، ۲۶-۲۸ و ۱۲-۱۵ به سود ژاپن آخر یافت.

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در سومین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ با نتیجه سه بر یک برابر کانادا شکست خورد تا با دو پیروزی به رده سیزدهم س

    از ساعت ۱۸:۳۰ دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در بااهمیت ترین بازی تیم صدرنشین لهستان میزبان تیم انتهای جدولی آلمان بود که در آخر این بازی یک شگفتی بزرگ خلق شد و ژرمن ها موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و با پیروزی سه بر یک نخستین شکست لهستان را رقم زدند. آنها موفق شدند با کسب دومین بردشان شش امتیازی شوند و به رده دوازدهم افزایش کنند. در سوی برابر لهستانی ها بعد از قبول نخستین شکستشان با پنج برد و به لطف باخت آمریکا در دیدار برابر برزیل باز هم با ۱۵ امتیاز و به علت معدل بهتر در صدر جدول باقی ماندند. ست های بازی با امتیاز های ۱۸-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۷ به سود آلمان آخر یافت.

    در دیگر دیدار همزمان دو تیم صربستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و در حالی که بر روی کاغذ صرب ها از شانس بیشتری جهت پیروزی برخوردار بودند، برابر استرالیا غافلگیر شدند و با این که در نهایت توانستند سه بر دو به پیروزی برسند ولی یک امتیاز را از دست دادند تا با چهار پیروزی و ۹ امتیاز به رده هفتم افزایش کنند. از سوی دیگر شاگردان باانگیزه لبدوف در استرالیا با وجود عملکرد قابل قبول مغلوب تجربه حریف شدند و ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۷ و ۱۵-۹ به حریف واگذار کردند تا به یک برد و چهار امتیاز در رده چهاردهم برسند.

    شگفتی‌سازی آلمان و چین با شکست مدعیان ، شکست والیبال کشور عزیزمان ایران برابر کانادا

    از ساعت ۲۰:۱۰ و در بااهمیت ترین و زیباترین دیدار هفته دوم تیم های باسابقه و پرافتخار آمریکا و برزیل که در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار داشتند، به مصاف هم رفتند که در آخر این دیدار طولانی این زردپوشان برزیل بودند که توانستند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و با کسب پنجمین بردشان ۱۵ امتیازی شوند. آنها ضمن افزایش به رتبه دوم با لهستان صدرنشین هم امتیاز شدند. شاگردان جان اسپرا نیز نخستین شکستشان را مجبور شدند تا با پنج پیروزی و ۱۳ امتیاز به رده سوم سقوط کنند. ست های بازی با امتیاز های ۲۱-۲۵، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۰ و ۲۰-۱۸ به سود برزیل آخر یافت.

    دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ انجام شد و در نخستین بازی تیم های فرانسه مدعی عنوان قهرمانی و تیم چین به مصاف هم رفتند. در حالی که هیچ کس شانسی جهت چشم بادامی ها در این بازی قائل نبود، این چینی ها بودند که دست به خلق شگفتی زدند و بعد از آن که فرانسوی ها کار را به ست پنجم کشاندند، در ست نهایی این چین بود که موفق تر عمل کرد و با نتیجه سه بر دو برابر قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی به پیروزی رسید تا با دو پیروزی و شش امتیاز به رده دهم افزایش کند و در سوی برابر فرانسه هم با چهار برد و ۱۳ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

    در دیگر دیدار همزمان تیم روسیه موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر تیم بحران زده بلغارستان به پیروزی برسد تا با کسب چهارمین بردش ۱۳ امتیازی شود و ضمن کم کردن اختلاف با رقبای بالای جدول، به رده چهارم افزایش کند. بلغارها که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۱ به روسیه واگذار کردند، با دو برد و شش امتیاز به رده یازدهم سقوط کردند.

    در آخرین دیدار هفته دوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ و از ساعت ۲:۴۰ تیم ملی آرژانتین میزبان ایتالیا خواهد بود.

    واژه های کلیدی: ایران | پیروزی | کانادا | استراحت | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار