پارچه کتانی مقاومت بسیج خانواده اینترنت

پارچه کتانی: مقاومت بسیج خانواده اینترنت مسلمانان سوریه فعالیت شهادت محافظ

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی توضیحات لاریجانی راجع به حواشی روز تحلیف، دلایل دعوت‌نکردن از همه بزرگان کشور و…

    رییس مجلس شورای اسلامی روز ۱۷ مرداد را که به نام شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته هست، به خبرنگاران تبریک گفت. 

    توضیحات لاریجانی راجع به حواشی روز تحلیف، دلایل دعوت‌نکردن از همه بزرگان کشور و...

    توضیحات لاریجانی راجع به حواشی روز تحلیف، دلایل دعوت نکردن از همه بزرگان کشور و…

    عبارات مهم : ایران

    رییس مجلس شورای اسلامی روز ۱۷ مرداد را که به نام شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته هست، به خبرنگاران تبریک گفت.

    به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار به رسانه ها در عین حال ابراز امیدواری کرد تلاش رسانه های گروهی در توسعه کشور و ایجاد وفاق در افکار عمومی جهت حل پرسشها کشور عامل پیشرفت و آبادانی کشور شود.

    توضیحات لاریجانی راجع به حواشی روز تحلیف، دلایل دعوت‌نکردن از همه بزرگان کشور و…

    وی همچنین از مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف رییس جمهور تقدیر کرد و افزود: حضور ۵۰۰ مهمان خارجی در مجلس که ۱۳۰ نفر آنان مقامات عالی رتبه از ۱۰۵ کشور بودند، نوعی ارج نهادن به مردم سالاری دینی بود و دلالت بر چند امر داشت. یک، حکایت از احترامی بود که ملت ها و دولت ها جهت ملت کشور عزیزمان ایران قائلند که علی رغم تبلیغات مستمر قدرتمندان و صرف هزینه های زیاد ولی درخشندگی فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان ایران اسلامی و حرکت ملت ما تعلق خاطر آنان به ملت نشان می دهد.

    نماینده مردم قم در مجلس افزود: دوم، این حضور نشانگر ارزشمندی مردم سالاری دینی در کشور ماست که در این منطقه که متاسفانه بسیاری از کشورها از نعمت همکاری مردم در آینده خود بی بهره اند، کشور عزیزمان ایران بعد از انقلاب اسلامی توانست نظامی مردم سالار را تاسیس کند و این حضور احترام به رای ملت و انتخابات و ارزش نظام جمهوری اسلامی بود. سوم، علی رغم دسایس و حرافی های آمریکا و بعضی کشورها که بارها فریاد می زدند کشور عزیزمان ایران معضلی در دنیا است و جهت این امر میلیاردها دلار خرج کردند، حضور این تعداد چشمگیر از مقامات کشورها نشان داد که دولت ها بی اعتنا به این دسایس علاقمند به کشور عزیزمان ایران هستند و با این کار عملا نشان دادند پروژه منزوی سازی کشور عزیزمان ایران چقدر پوچ و بی راهه است.

    رییس مجلس شورای اسلامی روز ۱۷ مرداد را که به نام شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته هست، به خبرنگاران تبریک گفت. 

    لاریجانی ادامه داد: چهارم، در هنگامه لفاظی های آمریکا و کارها ایذایی آنها در محدودسازی تجارت با ایران، این حضور نمایانگر علاقه کشورها به داشتن رابطه تجاری با کشور عزیزمان ایران و همکاری با کشور عزیزمان ایران بود و نشان دادن تحریم های آمریکا چقدر بی مقدار بوده هست. پنجم، از همه نقاط دنیا از آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا، اروپا، کشورهای اسلامی، همسایگان و اتحادیه های مهم در این اجلاس شرکت کردند، حکایت از آن داشت که حمایت و پشتیبانی از ملت و نظام جمهوری اسلامی و دولت کشور عزیزمان ایران جنبه منطقه ای ندارد.

    رییس مجلس شورای اسلامی احترام کشورهای متفاوت به ملت کشور عزیزمان ایران را جهت منافع و امنیت ملی کشور «دستاورد» دانست و افزود: تلاش شد با بعضی حاشیه سازی ها این دستاورد، دیده نشود. متاسفانه چندسالی است که آفتی گریبان گیر کشور شده است است که موضوعاتی که مربوط به امنیت و منافع ملی کشور است به سرعت به مباحث جناحی تبدیل شده است و موجب خسارت می شود و تلاش می شود کارها پر ارزش که با زحمت و فکر حاصل می شود با حاشیه سازی ضایع و تحقیر شود که این اجلاس هم از این آسیب مصون نبود. به عنوان نمونه نام چند کشور کوچک یا کمتر آشنا شده است را بزرگ نمایی کردند. آیا حضور مقامات عالی رتبه از چین، روسیه، هند، اندونزی، مالزی، عراق، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، برزیل، تونس، عمان، اتحادیه بین المجالس، بین المجالس آمریکای لاتین، دانمارک، سوئد، نروژ و بسیاری دیگر از کشورها در کشور عزیزمان ایران عنوان قابل پنهانی است؟

    نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: آیا ارزش کار و احترام اکثر کشورهای مهم دنیا را بی جهت و به خاطر بعضی دسته بندی های داخلی کم مقدار جلوه می دهید، با همه مسائلی که آمریکا و بعضی کشورها ایجاد کرده بودند، حضور آنان در کشور کشور عزیزمان ایران نشانه دوستی و شکست آشکار پروژه منزوی سازی کشور عزیزمان ایران بود که دشمن های جهت اجرای آن میلیاردها دلار هزینه کردند.

    توضیحات لاریجانی راجع به حواشی روز تحلیف، دلایل دعوت‌نکردن از همه بزرگان کشور و…

    لاریجانی با اشاره به تصویر خودگرفته تعدادی از نمایندگان مجلس با زن موگرینی، گفت: تصویربرداری چند نفر از نمایندگان با یکی از مهمانان گرچه نوعی سهل انگاری بود ولی تبدیل آن به یک عنوان اساسی و ندیدن این همه اثرات مهم اجلاس در امنیت ملی کشور درست اندیشی و نگاه ملی در آن نهفته نیست.

    وی در توجیه دعوت نکردن از بزرگان اقلیت های قومی مذهبی در جلسه تحلیف، گفت: حضور حدود 500 مهمان خارجی در مجلس شورای اسلامی ما را با محدودیت جا مواجه کرد و متأسفانه نتوانستیم از حضور همه بزرگان کشور دعوت کنیم و اعتذار ما را ان شاءالله می پذیرند البته جفا است که محدودیت جا را به پرسشها مذهبی و قومی مرتبط کنند.

    رییس مجلس شورای اسلامی روز ۱۷ مرداد را که به نام شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته هست، به خبرنگاران تبریک گفت. 

    نماینده مردم قم در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کابینه دولت دوازدهم، ابراز امیدواری کرد این کابینه با سرعت بیشتری تشکیل شود تا حرکت اجرایی کشور شکل جدیدی به خود بگیرد.

    وی با رد هرگونه سهم خواهی مجلس از دولت در بسته شدن ترکیب کابینه، گفت: به این مطلب مجددا اشاره می کنم که در بعضی رسانه ها راجع به بعضی تعامل ها بین دولت و مجلس سخنانی بیان شده است که متاسفانه این امر ذهنیات و حدسیات بوده و غیرواقعی است ضمن اینکه گزینش وزرا وظیفه مدیر جمهور و حق ایشان است و کسی نقشی جز خود ایشان در این امر نداشته است و گمانه زنی های رسانه ای مخصوصا آنچه مربوط به مجلس و مدیر مجلس است واقعیت ندارد.

    توضیحات لاریجانی راجع به حواشی روز تحلیف، دلایل دعوت‌نکردن از همه بزرگان کشور و…

    لاریجانی با اشاره به جلسات فراکسیون های مجلس با مدیر جمهور در خصوص کابینه دوازدهم، گفت: تا آنجا که اطلاع دارم زیاد فراکسیون های مجلس معیارهای خود در ارتباط با گزینش افراد صالح را بیان کرده اند و راجع به افراد نظری ندادند. حداقل درمورد مدیر مجلس قطعا اینگونه است از این رو خواهش می کنم به اصل عنوان توجه شده است و به حواشی که واقعیت ندارد تمرکز پیدا نکنیم.

    لاریجانی در آخر درگذشت مادر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، رحلت برادر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس، پدرخانم کوروش کرم پور نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند در مجلس را تسلیت گفت و جهت آن سفرکردگان از خداوند متعال علو درجات آرزو کرد و به خانواده های آنان تسلیت گفت و از درگاه خداوند جهت آن مرحومان علو درجات و جهت بازماندگان صبر مسالت کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | کشورها | رسانه ای | رسانه ها | لاریجانی | علی لاریجانی | انقلاب اسلامی | مجلس شورای اسلامی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار